środa, 24 kwietnia 2013

Mała prezentacja o związkach

Proszę próbować skopiować jeden z tych linków. Jeszcze nie wiem dlaczego, ale niektórzy mają z tym problemy. Jeśli nadal będą problemy zrobię z tego zwykłą prezentację Powerpointową i umieszczę.

http://prezi.com/user/tarlowski/

http://prezi.com/aibqo3aitdjl/r-pearsona-czyli-rzecz-o-zwiazkach/

http://prezi.com/aibqo3aitdjl/r-pearsona-czyli-rzecz-o-zwiazkach/?kw=view-aibqo3aitdjl&rc=ref-13626182

Jeśli nie uda się otworzyć prezentacji w prezi dodatkowo umieściłem plik w folderze zemsty, nazywa się
o związkach.pdf


6 komentarzy:

  1. Przepraszam ale po usilnych próbach z otworzeniem powyższej prezentacji nie jestem w stanie jej uruchomić stąd mam prośbę czy można ją zapisać w inny sposób??

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety dalej pojawiaj się podobny komunikat jak poprzednio mimo prób uruchomienia na różnych komputerach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, coś jest nie tak. A skopiowanie tego drugiego linku też nic nie daje? Bo u mnie to działa. Postaram się zrobić zwykłą wersję ppt i zamieścić zwyczajnie. Chciałem użyć prezi bo to bardzo ciekawe narzędzie, ale wyraźnie jest jakiś problem z dostępem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie ściągnęłam z dokumentów. Bardzo pomysłowy przekaz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam.... że za wytłumaczenie korelacji i związków powinniśmy zgłosić naszego Pana Doktora do jakiegoś odznaczenia. Wątpię , aby był w Polsce taki drugi wykładowca , który tak dbałby o to , aby studenci zrozumieli statystykę.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń